Interviu cu Adrian Botan (CEE Creative Director, McCann Erickson Romania)
IQads: De ce v-ati hotarat sa contestati premiile EFFIE obtinute de GMP in categoriile Alcoholic Drinks si Sustained Success pentru Timisoareana
Adrian Botan: Nu contestam premiile luate de Timisoreana. Contestam atribuirea meritelor pentru acest succes agentiei GMP si nu autorului real al campaniei si strategiei Timisoreana, agentia Lowe.
IQads: McCann Erickson si Leo Burnett sunt pentru prima data de aceeasi parte a baricadei? Cum se explica unirea fortelor?
Adrian Botan: McCann si Leo Burnett au fost initiatorii si promotorii Effie, si de aceea ne-am sesizat acum, cand principiile competitiei au fost incalcate. Agentia condusa de Felix Tataru este vinovata de minciuna prin omisiune, dand impresia juriului Effie si intregii comunitati de marcom ca autoratul campaniei Timisoreana ii apartine. Si acest fapt este cu atat mai grav cu cat Felix Tataru este chiar Presedintele IAA, care ar trebui sa fie unul dintre garantii Effie.
Comentarii