Ogilvy&Mather te indulceste cu Poiana

Ogilvy&Mather a lansat campania pentru Poiana Dulce, un sub-brand al marcii de ciocolata Poiana prin care compania Kraft isi extinde portofoliul existent cu un nou tip de produs, o prajitura. Campania de comunicare se deruleaza in mass-media pe TV, outdoor, in presa si este sustinuta printr-o serie de materiale de promovare la punctul de vanzare.

"Prajitura Poiana Dulce este prima extensie de brand cu care Poiana vine pe piata, ceea ce a facut ca miza proiectului sa fie mare atat pentru noi, cat si pentru clientul Kraft. Dincolo de obiectivele de vanzari foarte ambitioase, comunicarea a avut rolul de a rezolva o ecuatie deloc usoara, anume: sa spuna foarte clar, raspicat ca avem de-a face cu o prajitura, deci sa clarifice categoria produsului (in conditiile in care consumatorii nu se asteapta la o asemenea oferta din partea Poiana), sa exploateze la maximum "equity"-ul adus de numele Poiana (motivul pentru care exista extensiile de brand fiind reprezentat tocmai de aceasta valoare a endorsement-ului realizat de catre brandul mama) si s-o faca in asa fel incat sa nu dilueze pozitionarea si valorile marcii Poiana" declara Alexandra Theodorescu, Group Account Director Ogilvy&Mather.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Ioana Gligor
acum 16 ani
cum se regaseste brandul poiana in executia asta ? am vazut in articol ca a fost un task foarte dificil...eu nu il vad rezolvat in executia asta
viorel spinu
acum 16 ani
cine e fata din reclama?


Branded


Related