Stimati membri ai comitetului,
Prin prezenta dorim sa contestam o eroare de procedura, care a condus la obtinerea de merite de catre o alta entitate decat cea care a lucrat la dezvoltarea campaniilor premiate, si, prin urmare, consideram ca premiile acordate Timisoreana in categoriile Alcoholic Drinks si Sustained Success trebuie reatribuite clientului Ursus Breweries, si nu agentiei GMP.
Conform regulamentului, in cazul in care exista mai multi coautori, ar trebui sa existe o intrare mixta si in niciun caz lucrarea nu ar trebui submisa din partea unei singure agentii: "Space has been provided for a second and a third agency name and a second client name. Campaigns that are produced by multiple parties (advertising agencies, media companies, etc.) can only be submitted once for consideration - parties must submit a joint entry."
Comentarii
Ma uit in ochi la engleji...
http://www.planetamoldova.net/snd/hituri/invidia.mp3
insa faptul ca doua agentii grele, premiate, de succes, doi oameni vedeta, contesta un premiu care conteaza in industrie exact cit ia o furnica pe p...alma piciorului este absolut penibil, jenant, ridicol, de porc, de kakao, de shit... si lista de atribute poate continua.
va pare rau ca nu ati luat grand prix-ul? eu, poe, vi-l dau, pentru ziua barbatului. dar nu si pentru mult-premiata campanie maggi. e leo mai fericit? esti, razvan? bine. ai luat effie in romania. in locul lui coliban, din moscova, in locul lui felix. felicitari. i-am retras premiul sfintiei sale.prin puterea mea. TI-E mai bine?
MIE NU MI-E!!!
Pina una-alta, oamenii de la GMP dadura Cezarului Lowe ce-i al sau in fiecare comunicat emis pe tema premiilor. De ce n-a inscris Lowe campania in Effie? Nu permitea regulamentul? Intreb doar, ca nu stiu exact.
spiritul balcanic ne macina, confirmarile cautate cu disperare ca suntem 'tari' ne transforma in niste baietei care nu au castigat la x si 0.
Ma lashi azi?!?!?!?!
Oricat de dur ti s-ar parea GMP chiar a facut doar 2 spoturi in perioada asta. Daca esti curios le poti vedea in site, daca ai rabdare sa le cauti.
Nu dau cu piatra, insa as fi curios sa vad (daca are cineva timp sa caute si sa posteze) miscarile strategice ale lui GMP pentru brandul Timisoreana, de cand au luat contul.
Nu uita ca spoturile GMP (al doilea foarte misto, de altfel) sunt pt. Cupa Romaniei.
De ce n-o fi incris SAB povestea, asta ma depaseste. Si cred ca aici e cheia povestii.
e foarte buna berea!!!