Miercuri, 21 mai, ora 19:30, are loc a 33-a editie AdBreak, in Music Club (str. Baratiei 31), un eveniment IQads care dezbate de aceasta data premiile EFFIE 2008, decernate in cadrul Galei din 15 mai. Invitatii acestei editii vor fi chestionati de Stefan Stroe, Strategic Planning Director Grey Worldwide Romania, in calitate de moderator al evenimentului, in legatura cu organizarea, jurizarea, reusitele, opiniile, nemultumirile si asteptarile de viitor in ceea ce priveste singurul festival de publicitate romanesc din acest an.
In prima parte, Eusediu Margasoiu, Presedintele Comitetului de Organizare Effie 2008, ne va vorbi despre formatul competitiei din acest an, la care s-au adaugat doua categorii noi, despre politica festivalului si despre importanta recunoasterii prin EFFIE a meritelor agentiilor de publicitate pentru cresterea vanzarilor. Alaturi de el, Bogdana Butnar, Strategic Planner McCann Erickson, invitata in calitate de jurat al Euro Effie, si Calin Clej, CSD marketing manager PepsiCo International, si Sorin Psatta, Integrated Communication Director, BBDO Romania, in calitate de membri al juriului Effie 2008 Romania, vor discuta despre inscrierile la olimpiada de eficienta europeana in comparatie cu festivalul romanesc.
Al doilea panel de discutii va reuni cele doua agentii de publicitate care au in comun un premiu la categoria Alcoholic Beverages: GMP, cu Timisoreana, castigatoare a Grand Effie, si Leo Burnett, cu Ziua Barbatului, pentru Bergenbier, castigatoare a Silver Effie. Felix Tataru, Managing Partner, GMP, Teodor Cucu, Strategic Planner GMP, Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group, si Elena Ionita, Strategic Planner Leo Burnett, ne vor povesti despre reusitele celor doua agentii din acest an.
Ultima sesiune de discutii va reuni patru directori de creatie: Alexandru Dumitrescu, Associate Creative Director McCann Erickson, Serban Alexandrescu, Director de Creatie Headvertising, Andrei Cohn, Creative Director Cohn&Jansen / Ashley & Holmes, si Costin Popescu, Director de Creatie CAP. Pe langa dialogul clasic, despre cat de creative au fost campaniile cu care au castigat in acest an, cei patru ne vor impartasi opiniile lor in legatura cu aceasta editie Effie, in comparatie cu 2007, si care sunt asteptarile lor pe viitor in ceea ce priveste festivalul.
Pentru a participa la AdBreak, va rugam sa trimiteti un mesaj la [email protected].
AdBreak este un eveniment IQads, sustinut de Radio Guerrilla, Academia Catavencu, Cotidianul, Money Express, Business Standard, 24-FUN, HotNews.ro, MVcom si Studio 88.
AdBreak este singurul eveniment lunar dedicat industriei de publicitate si marketing din Romania, care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads, cele mai creative forme de comunicare, pe cei mai importanti profesionisti ai industriei si sa propuna spre dezbatere temele de actualitate din publicitatea romaneasca.
IQads este cea mai importanta platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, fie ei profesionisti respectati ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Avand o audienta de 150.000-200.000 de vizitatori unici lunar, IQads ofera continut editorial sub forma stirilor, analizelor sau interviurilor, atat in format text, cat si sub forma video. De asemenea, departamentul de proiecte IQads dezvolta in prezent o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdBreak, ADidea (concursuri de creatie), AdPlay, BestAds sau Cupa Agentiilor la Fotbal.
Comentarii
oricum, multi asteapta varsarea de sange de diseara, cu "impartialul" moderator stroe...ha ha..stefan stroe, fost leo, mereu pro leo (sau cel putin asa reiese din posturile&comentariile lui)....iar diseara tocmai el modereaza ...:))...asta chiar e o gluma buna