Campaniile grupului Ogilvy au fost recompensate cu 2 premii si o nominalizare la cea de a cincea editie EFFIE, singurul festival destinat industriei de advertising din Romania care premiaza reusita in atingerea si depasirea obiectivelor de marketing si comunicare din aceasta industrie.
In cadrul competitiei care desemneaza cele mai eficiente campanii ale anului 2007, OgilvyAction a castigat Bronze EFFIE in cadrul categoriei Promotii FMCG Non-food pentru campania AXE - Pimp my Bedroom, (Unilever) unul dintre cele mai de succes proiecte integrate ale anului trecut, o campanie neconventionala care a imbinat in mod armonios o strategie de media inovativa cu o activare inedita, un program cu rezultatele deosebite atat in ceea ce priveste obiectivele legate de cota de piata, volum de vanzari, cat si in ceea ce priveste atributele de brand. Aceasta campanie a aratat ca in aceasta perioada in care noile tehnologii de comunicare, noile canale si creativitatea vibranta se impletesc si in contextul in care consumatorul detine controlul, ideile inovative reprezinta cele mai eficiente strategii de vanzare.