Pepsi a relansat luni, 16 mai 2008, website-ul www.Pepsi.ro sub forma unei platforme interactive in care consumatorii sunt invitati sa fie parte a echipei redactionale a site-ului.
"Suntem in era consumatorului. De peste un an, ambalajele Pepsi sunt inspirate din stilul de viata al adolescentilor din intreaga lume. Anul trecut in Romania, Pepsi a urcat cinci tineri talentati pe scena, impreuna cu The Black Eyed Peas. Anul acesta, doi tineri romani s-au alaturat celor din strainatate pentru a regiza un spot creat de consumatorii Pepsi din intreaga lume. Tinerii din Romania sunt mereu in miscare, creativi, trendsetteri uneori. Stim ca pasiunile si stilurile lor de viata sunt atat de diferite, ca fiecare tanar are propria definitie a ideii de cool, ca trec prin experiente fantastice care trebuie impartasite cu prietenii. Pepsi va fi in permanenta conectat la aceste experiente prin noul site Pepsi.ro." - Calin Clej, CSD marketing manager PepsiCo International.