Daca are buline atunci poate fi o pereche de boxeri. Cam atat am retinut din teaser-ul "Dots".
Iar campania de teasing a fost puternica. Conceptul - voit lansare de detergent - chiar a reusit sa-mi inoculeze aceasta idee. Partea proasta e ca nu mai imi iese asta din cap. Si acum de cate ori vad clipul tot astept sa-mi spuna numele detergentului.
Traiesc aceeasi dezamagire. E "Dots" - un baton cu crema de branza si invelis delicios. Nu inteleg de ce nu e detergent. Incepuse atat de bine. Chiar credeam ca o sa vad ceva creativitate la un detergent.
Acum, daca stau si reanalizez problema si constat ca reclama e la un desert de tip bars, cu target tanar si istet, clipul nu mai pare atat de creativ.
Singura legatura, singurul carlig in reclama, este o legatura evidenta intre buline - de pe boxeri, ambalaj si din traducerea englezescului DOTS, restul comicului fiind generat de o secventa de genul "ooops i did it again" in mometul in care mama soacra il prinde pe ginere nud la usa figiderului in cautarea unui baton.
Oricum, mesajul a fost transmis: daca are buline e Dots. Acum astept si varianta cu balsam inclus. Totusi, parca nu e bine sa ai buline. S-ar putea sa fie o toxinfectie alimentara.