Am imbulinat-o

Daca are buline atunci poate fi o pereche de boxeri. Cam atat am retinut din teaser-ul "Dots".

Iar campania de teasing a fost puternica. Conceptul - voit lansare de detergent - chiar a reusit sa-mi inoculeze aceasta idee. Partea proasta e ca nu mai imi iese asta din cap. Si acum de cate ori vad clipul tot astept sa-mi spuna numele detergentului.

Traiesc aceeasi dezamagire. E "Dots" - un baton cu crema de branza si invelis delicios. Nu inteleg de ce nu e detergent. Incepuse atat de bine. Chiar credeam ca o sa vad ceva creativitate la un detergent.

Acum, daca stau si reanalizez problema si constat ca reclama e la un desert de tip bars, cu target tanar si istet, clipul nu mai pare atat de creativ.

Singura legatura, singurul carlig in reclama, este o legatura evidenta intre buline - de pe boxeri, ambalaj si din traducerea englezescului DOTS, restul comicului fiind generat de o secventa de genul "ooops i did it again" in mometul in care mama soacra il prinde pe ginere nud la usa figiderului in cautarea unui baton.

Oricum, mesajul a fost transmis: daca are buline e Dots. Acum astept si varianta cu balsam inclus. Totusi, parca nu e bine sa ai buline. S-ar putea sa fie o toxinfectie alimentara.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related