Am imbulinat-o

Daca are buline atunci poate fi o pereche de boxeri. Cam atat am retinut din teaser-ul "Dots".

Iar campania de teasing a fost puternica. Conceptul - voit lansare de detergent - chiar a reusit sa-mi inoculeze aceasta idee. Partea proasta e ca nu mai imi iese asta din cap. Si acum de cate ori vad clipul tot astept sa-mi spuna numele detergentului.

Traiesc aceeasi dezamagire. E "Dots" - un baton cu crema de branza si invelis delicios. Nu inteleg de ce nu e detergent. Incepuse atat de bine. Chiar credeam ca o sa vad ceva creativitate la un detergent.

Acum, daca stau si reanalizez problema si constat ca reclama e la un desert de tip bars, cu target tanar si istet, clipul nu mai pare atat de creativ.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related