O campanie pentru prieteni de neuitat de la Cohn&Jansen| Ashley&Holmes si Cosmote

Agentia de publicitate Cohn&Jansen/Ashley&Holmes a realizat ultima campanie de postpaid pentru Cosmote sub mesajul "Pentru prieteni de neuitat, o oferta de neuitat!".

Targetand in special adultii cu varsta intre 25 si 30 de ani din mediul urban, campania isi popune sa intareasca pozitionarea "Alaturi de tine" si sa stimuleze cumpararea abonamentelor Cosmote, generand totodata si notorietate pentru oferta.

Campania se desfasoara in luna mai, fiind declinata pe TV, radio, POSM, web si outdoor TV.

Despre conceptul creativ al campaniei, Adrian Dragan, Group Creative Director Cohn&Jansen|Ashley&Holmes: "Am folosit in acest spot motivul comunicarii ca punte de legatura intre oameni. Nu numai spatiul ne poate desparti, ci si timpul. Dar propunerea pe care ti-o face Cosmote este sa nu lasi timpul sa te desparta de prietenii tai, ci sa-i aduci aproape prin comunicare".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related