Buzz cu Robert Tiderle (Creative Director, Papaya Advertising)
IQads: Am auzit ca doar oamenii fini din publicitate pot intelege rafinamentul umorului din spotul Cava d'Oro. Asa o fi?
Robert Tiderle: Este intr-adevar un spot pentru elite. Putini pot intelege ce am vrut sa comunicam. Ma bucur ca mai sunt oameni in Romania care apreciaza acest gen extrem de rar de umor. Si ca ei se afla printre noi, in publicitate. Mai ales chestia aia, cu "Niste tarani". A fost atat de subtila incat nu s-au prins decat foarte putini: oamenii fini din publicitate, politistii, locuitorii din mediul rural (taranii, nepeiorativ) si cei din urban.
Robert Tiderle dezvaluie misterele umorului fin, stil Cava d'Oro
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii
Din domeniul advertisingului, acum, nu imi vine in minte nici un exemplu.
- niste tarani, dom`ne, niste tarani..
Merci,
Florin