Buzz cu Razvan Matasel (Head of Planning, Leo Burnett)
IQads: De ce crezi ca nu ai fost ales in Comitetul de organizare al editiei din acest an a Effie? Ce motive sa fi existat?
Razvan Matasel: Nu pot sa formulez decat supozitii. Stiu doar ca am fost propus sa fac parte din comitet (dupa ce nici anul trecut nu am fost acceptat), alegerile s-au facut in mare secret (sau nu s-au facut deloc) si ne-am trezit ca nici noi si nici McCann nu facem parte din comitet nici anul acesta.
IQads: Pe ce campanii pariezi in competitia de anul acesta?
Razvan Matasel: Noi nu inscriem decat lucrari care au sanse. Am inscris 9 lucrari, pentru patru branduri, in cinci categorii. In urma pre-screeningului comitetului, s-a decis ca o lucrare sa fie mutata intr-o categorie de promotii, desi este extrem de discutabil. De ce e discutabil? In categoria respectiva nu exista campanie curata de imagine. Toti insotesc lansarile de activitati tactice/ promotionale (daca au sinceritatea sa le declare). In aceasta situatie, decizia de a inscrie aici sau in promotii este extrem de subiectiva. Teoretic, eu zic ca asa am pierdut o sansa de Gold, dar mai avem sanse mari. Cele trei lucrari pentru Wash&Go si cele trei pentru Bergenbier au sanse mari la Gold in categorie si chiar la Grand Effie. Jucam cu sanse importante si in Sustained Success (premiu care ne intereseaza cel mai tare) si in Telecom.