Buzz cu Claudiu Dobrita (Creative Director, Grey)
IQads: Mai cresteti mult categoria cu spoturile astea la Clicknet despre cat de minunat e internetul?
Claudiu Dobrita: Haha. In momentul asta, Clicknet conduce categoria. Deci e ok. In acelasi timp, Clicknet e singurul care spune ceva despre lumea internetului si care isi pune amprenta asupra unui serviciu de felul asta. E o atitudine de lider si un pas simplu in a face din produs un brand.
IQads: Daca ar fi mai multi provideri de net la tv, crezi ca s-ar vedea si o strategie mai clara la Clicknet?
Claudiu Dobrita: Ei bine, ideea curiozitatii, a libertatii de a te distra experimentand e destul de clara si va fi si mai clara pe masura ce Clicknet va continua sa se manifeste consistent. Cat despre mai multi provideri de net la TV, ei bine, sunt destui, dar asta nu face categoria mai interesanta, din pacate. Branduri nu prea sunt.
Comentarii
2. nu erau sagetile bune... lumea e la fel
Sunt alte spoturi copiate. Bifati-le pe alea.. asta e genial chiar, dar nah vulpea....
Deh traiasca Romania, patria plagiaturilor :)
Cheers
nu ca ar fi unul clar pe produs dar aproape de fiecare data cand il vezi astepti finalul sa vezi la ce e de fapt.. si parca iti ramane in minte : clicknet, aia cu reclamele misto... da de la ei vreau internet... sau nu!
"Pentru ca se opresc la stropi si culoare. Grey nu copiaza"
Cu tot respectul: Haide bai (domnule), ma lasi? E adevarat ca "Rain" nu seamana cu Paint. Sau cu "Balls" E un mix din ambele. Sunt convins ca un freeze pe multe portiuni din spoturile in discutie nici nu-mi va arata similitudini flagrante.
Daca fac si eu maine un spot si folosesc simbolul $ care pica din cer si coloreaza frumos fatada unei banci nu-i asa ca e un nou spot original?
C'mon...