Cat de mult seamana "Clicknet - Rain" cu spoturile Sony Bravia?

Buzz cu Claudiu Dobrita (Creative Director, Grey)

IQads: Mai cresteti mult categoria cu spoturile astea la Clicknet despre cat de minunat e internetul?
Claudiu Dobrita: Haha. In momentul asta, Clicknet conduce categoria. Deci e ok. In acelasi timp, Clicknet e singurul care spune ceva despre lumea internetului si care isi pune amprenta asupra unui serviciu de felul asta. E o atitudine de lider si un pas simplu in a face din produs un brand.

IQads: Daca ar fi mai multi provideri de net la tv, crezi ca s-ar vedea si o strategie mai clara la Clicknet?
Claudiu Dobrita: Ei bine, ideea curiozitatii, a libertatii de a te distra experimentand e destul de clara si va fi si mai clara pe masura ce Clicknet va continua sa se manifeste consistent. Cat despre mai multi provideri de net la TV, ei bine, sunt destui, dar asta nu face categoria mai interesanta, din pacate. Branduri nu prea sunt.

IQads: Ce s-a intamplat cu puhoaiele de oameni care alergau pe strazi in spoturile Clicknet ("The Ride", "Rush") si mai ales: unde alergau ei?
Claudiu Dobrita: I-a prins ploaia.

IQads: Cine mai are nevoie in Romania sa descrii cat de minunata e lumea internetului?
Claudiu Dobrita: Cei care vor mai mult. Si cei care nu vor mai mult. De pilda, spotul "Identity" de anul trecut vorbea despre Internet altfel decat se vorbise pana atunci. Din cauza asta, a fost gresit inteles de o parte a celor care l-au comentat. Unii s-au multumit sa plaseze ideea in contextul alienarii si frustrarii fata cu realitatea, pe cand acolo era vorba de libertatea de a te manifesta si de a te defini, de a te regasi si altfel decat o faci in fiecare zi. Pe internet poti fi jurnalist, scriitor, DJ, si asta nu te face un freak. E doar o alta dimensiune a existentei, nu e nici pe departe "second life". Poate fi un job, o arena, o aula in care sa fii leader sau follower, ca si pe strada, in clasa, la birou etc. Despre asta era vorba. Din cauza asta si nu numai, e nevoie sa spunem oamenilor despre cat de minunat e Internetul si s-o spunem in felul nostru.

IQads: De ce zice lumea ca spotul "Clicknet - Rain" seamana cu spoturile Sony Bravia ("Paint", "Balls", "Play d'oh")?
Claudiu Dobrita: Pentru ca se opresc la stropi si culoare. Grey nu copiaza, n-a copiat niciodata si nici nu o va face. In plus, din cand in cand apare marota asta a "copiatului" si daca stai sa asculti, atunci n-o sa mai facem animatii pentru ca s-au mai facut, ce sa mai spun de spoturile in care joaca oameni sau apar masini? Numai azi am vazut vreo zece.

IQads: Care e diferenta dintre folosirea culorilor in spotul "Rain" si in cele pentru Sony Bravia?
Claudiu Dobrita: "Rain" nu e un spot despre culoare. "Balls" e.

IQads: Cum comentezi afirmatia urmatoare: "Daca intalniti sagetile noastre prin oras, uitati-va cu atentie, veti vedea ca au schimbat in bine lumea din jur!" ?
Claudiu Dobrita: Haha. Si nu e asa?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Sectiune


Comentarii

burebista dacu
acum 16 ani
1. spoturile seamana (mult prea) evident

2. nu erau sagetile bune... lumea e la fel

Ionut Calugaru
acum 16 ani
Diferenta e clara: in spotul sony mingile sunt reale, la Clicknet sunt "digitale" si sunt sageti nu mingi. Actiunea se petrece ziua si nu noaptea. Nu apar oameni, la Clicknet apar. Culorile nu-s asa vii ca la Clicknet.

Sunt alte spoturi copiate. Bifati-le pe alea.. asta e genial chiar, dar nah vulpea....

Deh traiasca Romania, patria plagiaturilor :)

Cheers

flavia florea
acum 16 ani
aceeasi Marie sub alta palarie...
taner baubec
acum 16 ani
http://retarding.blogspot.com/2007/11/inconjurat-de-lucruri-tampite.html retarding : [..]Spre exemplu, clicknet. In regie sunt vreo 2 reclame mari (alea infipte in pamant de 2 pe 3 metri) si vreo 27 mai mici.. de pus pe perete..cate una in fiecare camin cred[..]
alexandru nica
acum 16 ani
mai degraba seamana spotul de la dolce cu cel de la sony bravia... da in fine..mie imi place spotul

nu ca ar fi unul clar pe produs dar aproape de fiecare data cand il vezi astepti finalul sa vezi la ce e de fapt.. si parca iti ramane in minte : clicknet, aia cu reclamele misto... da de la ei vreau internet... sau nu!

Dragos nume
acum 16 ani
Ca ma mancau palmele de mult...

"Pentru ca se opresc la stropi si culoare. Grey nu copiaza"

Cu tot respectul: Haide bai (domnule), ma lasi? E adevarat ca "Rain" nu seamana cu Paint. Sau cu "Balls" E un mix din ambele. Sunt convins ca un freeze pe multe portiuni din spoturile in discutie nici nu-mi va arata similitudini flagrante.

Daca fac si eu maine un spot si folosesc simbolul $ care pica din cer si coloreaza frumos fatada unei banci nu-i asa ca e un nou spot original?

C'mon...



Branded


Related