Miercuri, 7 mai, incepand cu ora 19:30, in Spice Club (Calea Victoriei 21-23) are loc a 32-a editie AdBreak, un eveniment IQads, dedicat de aceasta data provocarilor pe care le au oamenii angajati in departamentul de Client Service din agentiile de publicitate. Andrei Hategan, moderatorul evenimentului, va discuta cu invitatii acestei editii despre clienti, echipe de creatie, stereotipuri, calitati si cum poti ajunge un bun project manager.
Impreuna cu Lorand Balint, Head of Brand Communication in Leo Burnett Romania si Regional Communications Director Sub-Saharan Africa, si Daniela Knecht, Deputy Managing Director, Client Service & Business Development McCann Erickson, vom afla ce diferente sunt intre a administra un cont international in comparatie cu unul local si cat de mult cresc pretentiile clientilor pe masura ce creatia este exportata in mai multe tari.
Un material fimat despre stereotipurile job-ului de Client Service, cu opinii ale oamenilor din doua agentii de publicitate, va fi urmat de o discutie cu Paula Hotea, fost Client Service Director al Saatchi & Saatchi, care va vorbi despre provocarile cu care se confrunta un Account si despre portretul robot al acestuia. In partea de final, Cristiana Spataru, Client Service Director Grey Worldwide Romania, si Claudiu Dobrita, Creative Director Grey Worldwide Romania, impreuna cu Carmen Simion, Group Account Director Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, si Andreea Catuneanu, PR&Advertising Supervisor GarantiBank, vor clarifica zvonurile conform carora intre departamentul de creatie si cel de Client Service ar exista un razboi latent si vor incerca sa explice care este de fapt job-ul Account-ului - sa vanda creatiile "de festival" ale agentiei sau sa modifice conceptele creative pentru a satisface cu orice pret clientul.
Pentru a participa la AdBreak, va rugam sa trimiteti un mesaj la [email protected].
AdBreak este un eveniment IQads, sustinut de Radio Guerrilla, Academia Catavencu, Cotidianul, Money Express, Business Standard, 24-FUN, HotNews.ro si Studio 88.
IQads este cea mai importanta platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, fie ei profesionisti respectati ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Avand o audienta de 150.000-200.000 de vizitatori unici lunar, IQads ofera continut editorial sub forma stirilor, analizelor sau interviurilor, atat in format text, cat si sub forma video. De asemenea, departamentul de proiecte IQads dezvolta in prezent o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdBreak, Adidea (concursuri de creatie), AdPlay, BestAds sau Cupa Agentiilor la Fotbal.
Comentarii
de ce cred, oare, ca vor fi foarte putini din cei implicati in acest "razboi" din multele agentii de publicitate?