Cupid Brand Consultancy promoveaza imaginea E.ON Gaz Romania

Compania E.ON Gaz Romania a lansat prima campanie de imagine de anvergura in Romania, campanie care si-a propus sa sensibilizeze romanii in legatura cu importanta respectarii regulilor de utilizare a gazelor naturale.

Aceasta campanie se desfasoara la nivel regional, prin intermediul principalelor statii TV - TVR, Pro TV si Antena 1, precum si in presa scrisa si la radiourile care acopera aria geografica in care activieaza E.ON Gaz Romania.

Campania de imagine dezvoltata cu ajutorul serviciilor de strategie si creatie oferite de agentia Cupid Brand Consultancy, respectiv serviciile de media oferite de compania Optimedia, si-a propus sa creasca nivelul de responsabilitate al romanilor in privinta respectarii regulilor de siguranta in utilizarea gazelor naturale. Ignoranta in privinta pericolelor la care se expun romanii prin nerespectarea acestor reguli si in special acceptarea si utilizarea improvizatiilor, sunt cauzele cele mai frecvente ale accidentelor din Romania datorate folosirii necorespunzatoare a gazelor naturale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related