Grey Bucharest a dezvoltat noua campanie de comunicare pentru cea mai recenta oferta ClickNet, avand ca mesaj principal "Internetul. Ce lume minunata!" .
Desfasurata in perioada 14 aprilie-31 mai, campania pentru ClickNet este una integrata, cu materiale adaptate fiecarui mediu in parte: spot TV, spot Cinema, radio, print, internet, emailing, OOH, postere in toalete, in scoli si licee, creative media si POSMs, pentru a viza un target mult mai larg decat pana acum. Daca intalniti sagetile noastre prin oras, uitati-va cu atentie, veti vedea ca au schimbat in bine lumea din jur!
Noua promotie ClickNet se adreseaza atat utilizatorilor de broadband existenti cat si celor in devenire, care inteleg faptul ca internetul reprezinta o sursa de informatii si de divertisment inevitabila. Oferta este disponibila in doua variante: un desktop sau un laptop inclus in pretul abonamentului de 6 si 8 Mbps, plus 20% reducere la abonamentul lunar pentru contractele incheiate pe 3 ani, sau 50% reducere la orice tip de abonament.