Grey Bucuresti semneaza pentru Romtelecom o noua campanie de comunicare avand mesajul principal "La Romtelecom distantele nu mai conteaza".
Gandita pentru a promova pe diferite canale - TV, print, internet, radio, outdoor, materiale instore & DM - doua oferte Romtelecom (un nou abonament pentru convorbiri internationale si o oferta avantajoasa de noi instalari), campania a debutat pe 16 aprilie cu aparitii TV care vor continua pana pe 25 mai. Machetele de presa si spoturile radio vor fi prezente pana pe 6 iunie, pentru partea de internet existand in plan executii speciale.
"Am construit aceasta campanie in asa fel incat sa sustina partea promotionala dar sa si contina o substantiala componenta de imagine. Romtelecom este un brand care si-a deschis portile internationalitatii si, la un singur telefon distanta, se afla o intreaga serie de experiente pe care le poti trai acum impreuna cu cei dragi. Atunci cand poti vorbi in voie, experientele tale sunt mai intense, realitatea ta se impregneaza de realitatea povestilor pe care le auzi la telefon", a declarat Cristiana Spataru, Client Service Director.