Samsonite, lider mondial in solutii inovatoare pentru transportul bagajelor si produse de voiaj, a ales agentia Initiative pentru gestionarea contului sau global de media.
Samsonite a decis sa lucreze cu echipa Initiative datorita capacitatii sale de a raspunde nevoilor de comunicare ale companiei, prin combinarea experientei globale cu cea locala.
In plus fata de planificarea si cumpararea de media, Initiative va asigura pentru Samsonite dezvoltarea strategiilor de marketing, dar si crearea unor solutii de media neconventionale.
Annick Desmecht, Chief Marketing Officer al companiei Samsonite, declara: "Suntem incantati sa lucram cu reteaua Initiative, avand in vedere faptul ca ne pregatim de lansarea unei noi campanii globale de publicitate. Initiative va fi un aliat de baza in consolidarea pozitiei marcii Samsonite Black label ca un brand premium in portofoliul de produse Samsonite."
O echipa multinationala, coordonata de la sediul Initiative din Bruxelles, va incepe gestionarea acestui cont in toate cele 22 de piete de desfacere din Europa, Asia Pacific, Canada si SUA. Activitatea europeana va fi impartita, in functie de specificul local si de necesitatile clientului, intre Initiative si BrandConnection, companie ce face parte din grupul Interpublic.