- Bonjour, chers paysans!
- Bonjur madam le profesior. Nous avons tous ublie le devoar a la mezon.
- Comment? Qui a mange votre devoir cette fois? Le chien ou le cheval?
- Ui, ui, le sien ou le seval. Meme un diable (adica tot un drac).
Un elev en retard, oricat de mult ar fi intarziat, nu uita bunele maniere si parcheaza caruta cu stil, introducand cabalina in marsarier astfel incat sa nu deranjeze sacii din portbagaj. Intra la lectie in sala de birt, unde colegul de banca il intampina cu un soi de entuziasm rezervat de conte francez, detasat de realitatea anodina:
- Hai, ma odata, ma!
Comentarii
mie personal imi place MULT spotul :)
bravo frate! noroc ca mai vad asta la televizor in calupul publicitar, altfel ma plictisesc de moarte!
E si normal. La ce succes a avut Unirea cu "Gogule! Probleme ba??" iaca si firma de creatie responsabila de licoarea asta a facut la fel. Daca n-o fi una si aceeasi, si parca vad ca acelas director de creatie :)). M-as strica de ras... :)
Vrem sa bea taranul, dar facem spoturi pentru noi. Când am auzit pentru prima data acest banc, am savurat ironia fina. Ma îndoiesc însa ca publicul tinta caruia i se adreseaza spotul va avea aceeasi experienta.
Din pacate nici explicatia ca se adreseaza celor mai 'rasariti' nu tine, pentru ca deja exista o marca care face acest lucru, respectiv Zaraza.
Vedeti voi, bancul e perfect. Meritul culturii populare, pe care nu o s-o bata niciodata nici o agentie de publicitate.
Singura contributie a 'creativilor' trebuia sa fie sloganul. Aici se vede 'maestria' lor.
În primul rând folosesc cuvântul 'picatura' adresându-se unui target care bea cu galeata. Alo, nu vorbim de superglue...
În al doilea rând, daca 'nu stie taranul ce-i sofranul', ce pretentie sa ai de la el sa înteleaga ce-i chestia aia cu stilul pe care o promite trascaul.
Nu exista marci la misto'...
E ok-ut pana la replica finala cu "Niste tarani". M-as fi lipsit bucuros de ea. E putin in plus, zic eu.
In rest, reteta veche. Ne bucuram ca satul romanesc este atat de funny. Si ca bancurile reprezinta un izvor nesecat de creativitate in Romania.
Pe cand o campanie care sa-i de "viata" lui Bula? Punem pariu ca ar rupe piata ala care-l face pe Bula "marca inregistrata"?
Publicul tinta nu cred ca e format doar din oamenii care se recunosc in spot, isi dau seama brusc ca si ei stau la tara si deduc ca ar trebui sa bea si ei coniac din asta. Cred ca vor rezona cu mesajul cei care s-au resemnat sa urmareasca la tv oameni "cu stil" si care stiu ca ei nu vor avea niciodata nici Maybach-uri, nici vile la Snagov. E vorba despre sentimentele pe care ti le declanseaza glumita asta inocenta, de cat de mult ai vrea picatura aia "da stil", de faptul ca te consideri mai bun decat cei din categoria ta ("niste tarani"), de diferenta dintre ambitie si realitate, de resemnarea de care vorbeam mai sus si de naduful cu care VO-ul pronunta "in viata ta". Dar ar fi patetic sa vorbim despre toate astea, mai bine sa spunem ca e pur si simplu misto.
DAR, e tuica? coniac? vin spumant maroniu?
bautura e coniac.