Marele premiu este participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum 2005
Graffiti BBDO in parteneriat cu Dacia lanseaza cea de-a treia editie a concursului de creatie publicitara al carui mare premiu este participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum. |n plus, primii trei clasati vor avea ocazia sa incerce gustul publicitatii efectuand o luna de practica la Graffiti BBDO, cu posibilitatea continuarii colaborarii.
Adresandu-se tinerilor sub 26 de ani care nu sunt angajati in agentii de publicitate, concursul se va desfasura in perioada 25 iunie - 31 iulie 2005. Castigatorii vor fi anuntati la 1 septembrie.
Castigatorul va participa la Festivalul de Publicitate al Noii Europe Golden Drum de la Portoroz, Slovenia (2-7 octombrie 2005). Costurile de calatorie vor fi asigurate integral de Graffiti BBDO si Dacia, iar accesul la festival (seminarii si gala de decernare a premiilor) va fi asigurat de catre organizatorii Golden Drum.