Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda redevin directori de creatie, de data asta pentru Tempo Advertising. Ei sunt de asemenea si parteneri ai companiei, detinand o parte din actiunile Tempo.
Agentia i-a contractat pe cei doi creativi la numai cateva zile dupa ce acestia au incetat colaborarea cu agentia Leo Burnett. Cei doi vor coordona creatia pe toate conturile agentiei si vor incerca sa readuca Tempo Advertising in topul agentiilor romanesti de advertising.
"Una din legile lui Murphy spune ca ceea ce cauti se gaseste intotdeauna in ultimul loc in care cauti. Dupa ce am alergat dupa un director de creatie din Argentina pina in Germania si din Brazilia pina in Portugalia, nu imi mai inchipuiam ca o sa gasesc 2 directori de creatie in Romania - si atunci, stau si ma intreb - nu era mai usor sa incep de aici? Cu siguranta nu, pentru ca Milu era ocupat sa cistige primul Cannes romanesc, iar Predu parasise Romania ca sa se mire constant cit de indirjiti sunt croatii in design. Intre timp, lucrurile s-au mai schimbat si, iata ca Milu este din nou la Tempo (prima agentie cu care a cistigat un premiu in cariera lui de publicitate, acum vreo 8 ani), iar Predu vine pentru prima oara la Tempo, de care-si aduce aminte, cu nostalgie, cit de rau il intarata la un moment dat. Si unul si celalalt, vin la Tempo pentru a construi un nou capitol. Iar Tempo ii primeste cu bratele deschise", spune Dragos Grigoriu.
Emilian Arsenoaiei, Chief Creative Partner, declara ca "La Tempo am inceput sa-nteleg cu ce se mananca munca de creatie, aici i-am prins gustul. Dupa vreo 8 ani de experiente, unele foarte frumoase, altele mai putin fericite, ma-ntorc in Tempo cu acelasi gand cu care am plecat: pentru unii muma, pentru altii ciuma. Doar ca de asta data chiar stiu ce vorbesc. Si, impreuna cu Predu, sunt mai mult decat convins ca Tempo va redeveni ce era acum 8-9 ani: inima publicitatii romanesti."
Adrian Preda, Chief Creative Partner: "Prin 2001, ma duceam cu niste colegi sa mancam intr-un restaurant de langa Mora (pe atunci era italian, a evoluat in bucatarie romano-tailandeza si acum e magazin de piese auto). O poanta se tot invartea printre noi: "bai, miroase a publicitate!". La care Raluca Feher raspundea razand "au lasat astia de la Tempo fereastra deschisa". Atunci Tempo era "the hottest thing". Mihalcea, Bojan & Tranca, Pilu, Dumitrache, Ema si multi altii. Tempo era premiat si hulit si invidiat si respectat. Suntem sapte ani mai tarziu si ce imi doresc este ca, impreuna cu Emilian, sa fac Tempo sa zica precum Arnold Terminatorul: I'll be back."
Mai multe despre despartirea de Leo Burnett si venirea la Tempo veti putea citi in interviul acordat in exclusivitate redactorilor IQads.
Comentarii
Asta-i culmea publicitatii :)))))))
Te-am suspectat a fi Mirica un timp, dar ala parca mai avea sens pe masura ce imbatranea.
deci nu sunt eu mai slab de minte, li se intampla si altora
chiar mi-am batut capul cu o multime de comentarii de-ale tale Mathilde, si m-am gandit c-or fi niste chestii sofisticate cu trimitere la filosofii pe care nu le stiu eu, dar cred ca de fapt tu esti doar cam incurcat la cap
: )))
(Asta e dintr-o filosofie din alea "pe care le stii tu", ok?)