10 ani de media. 10 ani de ARBOmedia

Premiera pentru piata de media din Romania, pe scena Teatrului National. Dupa un deceniu de dezvoltare spectaculoasa, dar si tumultoasa, media romaneasca are puterea si profesionalismul sa privesca spre sine.
Cu ocazia ARBOmedia Annual (re)Source, triunghiul complet al media format din editorial, publicitate si vinzarea de publicitate reprezentat de CJI (Centrul pentru Jurnalism Independent), IAA (International Advertising Association) si ARBOmedia a deschis dezbaterea asupra deceniului care a trecut si asupra celui care va veni.

Prima zi si primele dezbateri ale participantilor au adus si mult asteptatele informatii referitoare la perioada tumultoasa a decadei care tocmai s-a incheiat. Totodata, participantii au incercat sa anticipeze ce urmeaza sa se intimple in decada media ce tocmai a inceput. Confruntati cu viitoarea integrare si inasprirea regulilor pietei, toti cei prezenti au fost de acord cu un singur lucru: piata media isi va continua traseul ascendent si singura necunoscuta este ordinul de marime al cresterii anticipate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related