Ogilvy Group a dezvoltat pentru WWF (World Wide Fund) campania de informare si constientizare "Nu ignora pericolul schimbarilor climatice!".
Campania, avand drept tema centrala schimbarile climatice, are ca obiectiv constientizarea efectelor negative ale actiunilor oamenilor asupra mediul inconjurator si formarea unui comportament responsabil fata de mediu.
"Campania ilustreaza in mod metaforic relatia om - schimbari climatice, sugerand atitudinea superficiala, inconstienta in fata unui pericol real si, intr-un final, indiferenta cu care alegem sa tratam acest subiect cu adevarat important.
Personajul principal este intruchiparea fiecaruia dintre noi, intrucat fiecare individ in parte are pana la un punct puterea si libertatea de a se feri de pericol si de a face ceva. Campania vorbeste despre alegerile personale in relatia cu mediul care pot parea nesemnificative, dar care, intr-un final, se intorc ca un bumerang impotriva noastra si lovesc exact atunci cand ne asteptam mai putin", declara Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy Group.