Adrian Preda si Emilian Arsenoaiei au confirmat faptul ca vor pleca din Leo Burnett, dar nu doresc sa comenteze motivele plecarii. Contactat de IQads, Bogdan Naumovici, fostul director de creatie al agentiei, spune ca nu isi va relua postul in Leo Burnett, dar va coordona, in urmatoarea perioada, activitatea de creatie a agentiei.
"O sa fiu consultant pe creatie. Ma voi intalni cu oamenii din departamentul de creatie o data la doua saptamani. Nu voi fi, insa, directorul lor", spune Naumovici.
Bogdan Naumovici vede ca o actiune pozitiva decizia luata in interiorul Leo Burnett si crede ca acest fapt nu ar trebui sa afecteze imaginea companiei in piata.
"Lucram pe principiul 'walk the talk'. Nu suntem multumiti, schimbam, chiar daca asta aduce prejudicii de imagine. Eu cred ca e de preferat sa se intample asta, in loc sa asteptam fara sa facem nimic si sa distrugem agentia cu cea mai buna creatie si strategie din Romania", spune Naumovici.
Intrebat daca nu crede ca, din momentul in care a renuntat, anul trecut, la functia de director de creatie al Leo Burnett, agentia si-a pierdut coerenta creativa, Naumovici a raspuns ca "sunt de acord, dar lucram la treaba asta. Eu as privi altfel problema. Leo Burnett este singura agentie care a fost in stare sa-si asume public niste probleme interne si a incercat sa faca o schimbare structurala".
Comentarii
Bogdan Naumovici
pe curand,
Stefan Paun
Cu respect, Ruxandra Gubernat
(Sau poate?)
intentia mea nu e de a supara oamenii. i'm just having some fun
poate dau o bere some time sa-ti treaca:)
E greu de inteles, cel putin din punctul meu de vedere, de ce publicitatea romaneasca e in coma. Nu se poate sa existe un singur om genial in Romania.
Oricum, in Romania, in momentul asta, Naumovici reprezinta vocea industriei.
<a href="http://www.christvertising.com/">Holy Brandity!</a>