Daca cu unele reclame (si destul de multe) iti vine sa te speli pe cap, exista si unele care promoveaza produse de spalat pe cap. Uneori cele 2 categorii nu se mai pot delimita clar.
In ultima perioada - din ultima categorie - au fost 2 care mi-au atras atentia: Herbal Essences si Sunsilk. Dupa cate am observat eu din reclame, ambele produse au si efecte secundare.
Daca prima dintre ele continua pe aceeasi idee de sex subliniata de efectul "Oooo", Sunsilk, putin mai inocent, are efectul "Wow".
Daca ar fi sa fac o analiza comparativa, din reclama Herbal am retinut: dus, "Oooo", te-am schimbat cu unul mai dotat, "Oooo", apoi el NU, NU, apoi ea BA DA, BA DA, "Oooo". Si apoi ceva cu natural, doar e cu extracte de plante.
Ce-am retinut din clipul Sunsilk : o inaugurare ceva, apare problema - tipa aceea draguta nu e in centrul atentiei, motivul - parul turtit, apoi apare si solutia. Wow, petrecere, voie buna. Wow.
Asadar, in fata raftului din supermarket, diferenta de pozitionare intre cele 2 marci e o diferenta de interjectii.
Oooo sau Wow? Asta-i intrebarea. Ce prinde si vinde mai bine?
Pe mine parca nu m-au convins nici una nici alta. Probabil ma voi spala pe cap cu sampon de urzica. Ce pot sa spun cu siguranta e ca nu voi cumpara niciodata un sampon cu efect "Oooo". Nu de alta, dar senzatia asta nu e normal sa o traiesti singura sub dus cu o sticla de sampon in mana.