"Pentru un Fat Frumos si Sanatos" este conceptul castigator al agentiei Synergy Communications in licitatia pentru realizarea unei campanii nationale de informare a femeilor insarcinate organizata de UNICEF Moldova in martie anul curent.
Conceptul propus de Synergy Communications s-a bazat pe cunoasterea foarte buna a publicului moldovenesc, un public eterogen, in mare parte bilingv si supus unor influente culturale diversificate. Valorificand un concept traditional, "Pentru un Fat Frumos si Sanatos" s-a impus in fata altor propuneri venite de la agentii din Romania si Republica Moldova.
Membrilor Synergy care au lucrat pe acest proiect, Mirela Pitu-Director, Ionut Stanimir-Strategic Planner li s-au alaturat in regim de freelance doi voinici cu pricepere in ale publicitatii, David Sima - copywriter (cunoscut publicului prin spoturile Romexterra "De la egal la egal") si Alexandru Done - art director. Echipa de creatie a ales comunicarea unui mesaj a carui simplitate sa garanteze forta si posibilitatea de a-l transpune cu usurinta intr-un altfel de spatiu cu alte necesitati.