Interviu cu Stefan Stroe, Strategic Planning Director - Grey Bucharest
De trei saptamani, Stefan Stroe merge la birou pe strada Frumoasa, la Grey Bucuresti. Si-a propus sa construiasca aici o echipa solida de planning, cel putin la fel de buna ca cea din care a facut parte acum trei ani, la Leo Burnett, si teoretic la fel de eficienta ca cea din care vine acum - Starcom. Am stat ceva de vorba si am aflat cum s-a acomodat cu oamenii de la Grey, ce bloguri citeste si ce impresie i-a facut editia din acest an a Olimpiadelor Comunicarii. Pe larg, mai jos.
IQads: Cum au fost primele doua saptamani la Grey?
Stefan Stroe: Pai am venit in prima zi la birou si pe la 10:30 am primit deja primul brief, era unul de pitch. Norocul a fost sa castigam pitchul chiar in saptamana respectiva - insa deocamdata nu pot sa spun despre ce client e vorba. Ce poti sa-ti mai doresti decat sa incepi asa... Dupa care urmeaza contributia la Effie. Trebuie sa vedem ce inscriem si ce nu, mai ales ca se apropie deadline-ul final, al doilea deja a trecut. Am avut si ceva intalniri, chiar si cu clientii. Incep induction-ul pe conturile mari cu care Grey lucreaza.
Comentarii
Vad cu uimire aroganta de care dati dovada cand afirmati ca nu a existat nici un om specializat pe strategie la Grey (ca sa nu mai amintesc titlul articolului). Din acest punct de vedere cred ca va mulati bine pe filozofia curenta Grey. Un adevarat planner face o analiza atenta atunci cand da verdicte. Succes oricum in dezvoltarea dep palnning. Traian Nuta - Managing Director Cupid Brand Consultancy