Interviu cu Harry Ioncica, Senior Brand Manager Timisoreana, Ursus Breweries
Timisoreana a devenit, anul acesta, cea mai populara bere in randul romanilor, fapt sustinut de pozitia de lider de vanzari pe care il ocupa in 2007. Povestea despre bere spusa de Timisoreana a creat un brand coerent, cu o identitate clara in fata consumatorului. Cum a ajuns Timisoreana sa aiba cea mai rapida crestere pe segmentul mainstream este explicat de Harry Ioncica, Senior Brand Manager Timisoreana, in interviul de mai jos.
IQads: Care a fost strategia de comunicare a Timisoreana si cat credeti ca v-a ajutat la revendicarea pozitiei de lider de piata?
Harry Ioncica: Cel mai important asset al nostru este traditia de trei secole in fabricarea berii. Putine marci de bere autohtone se pot lauda cu acest lucru si cele mai importante fac parte din portofoliul URSUS Breweries. Traditia este valoarea - cheie pentru comunicarea marcii Timisoreana, reliefata pentru prima oara odata cu lansarea reclamei "Asediul" (2005) si continuata cu spoturile "Printul" si, cel mai recent, "Primul meci de fotbal". Campania si-a aratat efectele imediat si rezultatele de piata au intrat pe un trend crescator, astfel incat Timisoreana este astazi lider de piata. Aceasta experienta a aratat inca o data un fapt important: este esential pentru o campanie care vizeaza rezultate pe termen lung sa aiba la baza un adevar autentic despre marca. Piata berii este complexa, iar consumatorii sunt selectivi, foarte analitici si pretentiosi: un mesaj fara consistenta va fi imediat sanctionat.
Comentarii
cred ca succesul din 2007 se datoreaza efortului din 2006
ramane de vazut ce rezultate veti avea in 2008, dupa tacerea din 2007