- De la Atitudine la Recunoastere Sociala -
A cincea editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare, un eveniment marca PRIME Romania are ca tema in acest an responsabilitatea sociala corporatista. Congresul a inceput ieri, 10 aprilie, si are loc la Muzeul Taranului Roman, studioul Horia Bernea.
Desfasurandu-se sub forma a doua zile de conferinte si studii de caz si o zi dedicata celor 10 workshop-uri simultane, acest Congres si-a propus sa aduca studenti interesati de domeniul Relatiilor Publice cat mai aproape de teoria si practica unui concept fara de care nu se mai poate vorbi astazi despre Management Institutional sau PR Corporatist.
Invitatii alesi si campaniile ce vor fi analizate maine, 12 aprilie, in cea de-a treia zi a Congresului sunt elementele cheie ale evenimentului. Fie ca vorbim despre consilieri de PR, directori de companii, persoane publice, fiecare a avut contact sub o forma sau alta cu aria de interes a temei dezbatute, impreuna putand oferi o imagine cat mai completa asupra conceptului de Responsabilitate Sociala Corporatista. Cele 10 workshop-uri ce au ca punct de plecare campanii de CSR care au avut vizibilitate ridicata in ultimii 3 ani in Romania au rolul de a completa practic cunostintele teoretice obtinute in primele doua zile.
Informatii suplimentare pe www.cnsconline.wordpress.com.
Parteneri Oficiali: Tuborg, Petrom si BRD
Parteneri: Lamonza, Springtime, Editura Nemira, Carturesti, Facultatea de Litere
Parteneri media: Cotidianul, 24FUN, Business Standard, Money Express, IQads, StudentMax, Cariere, Green Report, Wall-Street,9AM, Responsabilitatesociala.ro, Studentie.ro, Metropotam, Dordeduca, Student FM si Smart FM
PRIME Romania, filiala romana a Asociatiei Studentilor la Relatii Publice si Comunicare, organizatoarea acestui eveniment, reprezinta unica asociatie studenteasca de profil din Romania, oferind studentilor din domeniu, cat si celor interesati de domeniu, oportunitatea de a intra in contact direct cu practica Relatiilor Publice si a Comunicarii.