Paper Plus adauga doua noi branduri proprii in portofoliul sau de produse

Compania Paper Plus, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata locala de produse AfH a lansat in luna martie doua noi branduri proprii, Stok si Aqua, adaugand portofoliului sau o noua gama de produse profesionale de igiena romanesti pentru spatiile publice. Stok si Aqua Plus sunt cele mai noi branduri romanesti de AfH, lansate de Paper Plus la inceputul acestui an, care vor contribui la cresterea cotei de piata a companiei, cu pana la 5% anul acesta.

Noile branduri reprezinta cele doua categorii principale de produse AfH pe care le comercializeaza compania: produse din hartie, precum prosoape din hartie, hartie igienica si dispensere dedicate acestora, comercializate sub brandul Stok - paper system si produsele de improspatare, curatare si igienizare precum detergenti profesionali, sapun lichid sau odorizante, sub brandul Aqua Plus - fresh system. Investitia totala a companiei in dezvoltarea si lansarea celor doua noi branduri s-a ridicat la 10.000 euro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Pozitii

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Comma Adi
acum 16 ani
auleu, ati muscat momeala. au lansat 2 produse nu branduri.bah, nene brandurile se construiesc in timp.


Branded


Related