Prutul comunica brandul de ulei Spornic printr-o noua campanie de imagine incepand cu 4 aprilie 2008. Campania se deruleaza la nivel national pe principalele statii TV- Acasa TV, TVR 1, Realitatea TV, Romantica, Hallmark si OTV.
Noua campanie isi propune sa continue succesul celei din toamna anului trecut, mergand mai departe pe sloganul "Spornic uneste familia". Tonul diferit al comunicarii urmareste sa intareasca si mai mult afinitatea cu femeile din clasa de mijloc a Romaniei. Povestea romantica a doi doi tineri facuti unul pentru celalalt, care traiesc atat de aproape unul fata de celalalt, readuce in inimile consumatoarelor acel vis, acea intamplare pe care si-o doresc ca perechea potrivita sa apara in viata lor.
Comentarii
productia video este un dezastru
rezultatul final este lamentabil
in schimb bine ca ne spuneti ca prutul s.a. depoziteaza materia prima la jijia si lehliu...halal marketing, mega agentie,
nu inteleg de ce dati stire pe iqads...mai bine, va ascundeti