Brandul Spornic si agentia Cupid Brand Consultancy promoveaza din nou unitatea familiei

Prutul comunica brandul de ulei Spornic printr-o noua campanie de imagine incepand cu 4 aprilie 2008. Campania se deruleaza la nivel national pe principalele statii TV- Acasa TV, TVR 1, Realitatea TV, Romantica, Hallmark si OTV.

Noua campanie isi propune sa continue succesul celei din toamna anului trecut, mergand mai departe pe sloganul "Spornic uneste familia". Tonul diferit al comunicarii urmareste sa intareasca si mai mult afinitatea cu femeile din clasa de mijloc a Romaniei. Povestea romantica a doi doi tineri facuti unul pentru celalalt, care traiesc atat de aproape unul fata de celalalt, readuce in inimile consumatoarelor acel vis, acea intamplare pe care si-o doresc ca perechea potrivita sa apara in viata lor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar


Comentarii

Liviu Ciobanu
acum 16 ani
nashpa de tot, fratzie. noroc cu piaru', ca la pub...

Ioana Gligor
acum 16 ani
ideea este de fapt un banal cliseu

productia video este un dezastru

rezultatul final este lamentabil

in schimb bine ca ne spuneti ca prutul s.a. depoziteaza materia prima la jijia si lehliu...halal marketing, mega agentie,

nu inteleg de ce dati stire pe iqads...mai bine, va ascundeti



Branded


Related