Cu totii stim ca romanii se pricep la publicitate. Insa cei care fac parte din comunitatea IQads au vrut sa vada exact cat de bine, asa ca si-au verificat, timp de o luna, cunostintele despre reclame la AdPlay - un proiect prezentat de MasterCard si sustinut de Radio Guerrilla. Acestia s-au luat la tranta cu cele peste 1.000 de intrebari pregatite pentru cea mai recenta editie a concursului, care s-a incheiat luni, 7 aprilie.
Memoria publicitara a concurentilor a fost pusa la grea incercare de probele concursului, desfasurat online pe www.adplay.ro. Acestia au acumulat puncte, recunoscand clipuri TV autohntone, mai vechi si mai noi, pe baza unor imagini sau a unor scurte fragmente sonore sau potrivind sloganuri cu brandurile care le folosesc si raspunzand la scurte intrebari despre branduri.
Prima editie AdPlay a coincis cu lansarea IQads, in 2003. La cea mai recenta editie, a fost insa doborat unul din cele mai vechi recorduri ale competitiei: participantii au trimis prietenilor peste 63.000 de e-mailuri de invitare in concurs.
Cei 4 castigatori ai premiului saptamanal care au primit, ajutati si de punctele acumulate, cate un telefon LG Viewty sunt: Diana Aldini (Ramnicu Valcea), Ioana Tudose (Bucuresti), Alexandra Florea (Bucuresti) si Radu Topliceanu (Fagaras). La final, priceperea publicitara si norocul i-au adus lui Catalin Stoian din Bucuresti un televizor LCD de la LG, premiul cel mare al concursului.
IQads este cea mai importanta platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, fie ei profesionisti respectati ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Avand o audienta de 150.000-200.000 de vizitatori unici lunar, IQads ofera continut editorial sub forma stirilor, analizelor sau interviurilor, atat in format text, cat si sub forma video. De asemenea, departamentul de proiecte IQads dezvolta in prezent o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdBreak, Adidea (concursuri de creatie), AdPlay, BestAds sau Cupa Agentiilor la Fotbal.
IQads face parte din grupul Realitatea.Catavencu, fiind unul dintre putinele produse media din Romania construite exclusiv online.
Comentarii
si nu mi se pare a fi un concurs destepte nici pe departe pt ca e doar un concurs de retinere a unor inforamatii nimik mai mult....bla bla bla mai incercati si altele...si pt 200.000 de invitatii doar niste premii de genul sory....e jalnic
inainte de a scrie orice e bine sa te documentezi. din 5 premii 3 au fost din bucuresti, unul din Ramnicu Valcea si unul din Brasov.
@andreialexm_pub
pe langa romparkinul de la marianX iti recomand si niste cursuri de online de genul ce inseamna sa ai un cont undeva, ce inseamna sa publici un comment pe un site, lucruri de finete de altfel : ))
@ciresica_rozalie
daca esti un vanator/vanatoare de premii nu iti "mai bate capul" la concursuri cu premii atat de mici ca acesta. rolul concursului, din cate am inteles din regulamat - da, eu sunt unii dintre cei care au citit regulamentul inainte de a ma juca - era in primul rand de amuzament. sa stai sa recunosti reclame nu e o mare dovada de inteligenta, ci pur si simplu te relaxezi si te amuzi. oare daca ciresica castiga vreun premiu, la concursul asta idiot, mai plangea dupa visine?
eu propun ca data viitoare sa dati premiu un audi sau vreun bmw poate asa oamenii sunt mai motivati sa citeasca regulamentul concursului.
Bine ca nu au fact 100% concursul castigat de bucuresteni
Apropo de bucuresteni, voi ceilalti aveti un complex in privinta noastra, ia vedeti ce sta in ograda voastra mai bine.