Folosind tehnicile ziaristicii clasice, scopul industriei de customer publishing este sa impulsioneze vanzarile si sa-si loializeze consumatorii.
O tendinta din ce in ce mai puternica este ca brandurile de produse sau servicii sa-si dezvolte propriile medii de comunicare, fie ca este vorba de revistele pentru client, variante online ale acestora sau doar site-uri ce seamana cu agentii de stiri ce transmit informatii din sport, muzica, lifestyle sau altele. Apar titluri dupa titluri, unele chiar auditate la BRAT, cu tiraje impresionante. Cu putina imaginatie, aceste publicatii pot fi facute chiar si fara costuri din partea celui care le editeaza.
Industria de customer publishing, care editeaza asa-numitele reviste pentru clienti, ia amploare si la noi. Primele publicatii de acest gen au aparut in urma cu trei-patru ani, insa recent tendintele s-au intensificat. Apar mereu publicatii noi, in special in retail, auto, comunicatii. Dar nu lipsesc nici cele nisate pe resurse umane, design, arhitectura, horeca sau alte domenii.