Cap a lucrat la identitatea si campania Say

Cap a botezat si lansat "Say", cea mai noua retea de retail de comunicare de pe piata romaneasca. Pentru aceasta lansare, echipa Cap a muncit cot la cot cu o mana de consultanti englezi, Brand Instinct, cu un portofoliu cool, ca si treaba pe care au facut-o in acest proiect. Respectiv conceptul de magazin Say. Ca pe identitatea marcii si-a tocit mouse-ul Ioana Parvan, pe print Teodor Zugravu, iar pe naming si copy a facut bumb la deget Codin Caradimu.

Si la asa produs (trebuie sa vizitati magazinele ca sa intelegeti despre ce vorbesc) e nevoie de o comunicare pe masura. Astfel in spotul de lansare am apelat la o echipa fruntasa de functionari Say care noaptea se dau peste cap sa infaptuiasca pana in cel mai mic detaliu, dorintele unui sef pus pe fapte mari. Si nu e usor sa faci asta in noaptea dinaintea lansarii magazinului, fara sa te observe paza obiectivului. Insa team-ul unui magazin de comunicare trebuie sa se adapteze oricaror conditii. Asta inseamna de fapt grija pana in cel mai mic detaliu, interesul pentru a oferi produse cat mai diverse si performante, servicii profesioniste, prompte si prietenoase. Cam greu de crezut, nu? Dar uite ca lucrurile incep sa se schimbe si la noi in directia cea buna.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related