Anul acesta Ariel este brandul cu cel mai mare impact in Romania, dupa doi ani in care pozitia de lider a apartinut Coca Cola, releva studiul "High Impact Brands" realizat de revista de afaceri Biz si compania de cercetare Synovate.
Studiul "High Impact Brands" a aratat ca Ariel a fost mentionat de cei mai multi respondenti ca prima marca sau printre primele marci atunci cand acestia au fost intrebati care este primul brand care le vine in minte din orice categorie. Ariel a obtinut astfel o cota de aproape 40% din totalul mentiunilor. In urma cercetarii calitative realizate de Synovate am aflat ca Ariel este superlativul in materie de detergenti, calitate ce s-a mentinut constanta de-a lungul timpului, fiind extrem de relevant in context romanesc - acolo unde femeia isi doreste recunoastere sociala pentru cat de bine isi indeplineste rolurile. Ariel reuseste sa depaseasca barierele comunicarii functionale specifice detergentilor si sa comunice la nivel de lifestyle: lumea Ariel este moderna, deschisa, armonioasa; prezinta astfel valori extrem de relevante pentru romani.