In urma unei analize strategice desfasurate pe parcursul lunilor mai-iunie, Cretively Yours si Strategid au creat identitatea pentru Re-Pack. Noua companie de colectare si reutilizare a deseurilor casnice, va avea sloganul "Reda lucrurilor valoare !" , accentuand ideea dezvoltarii spiritului civic si a educarii publicului in vederea implicarii in acest proces.
Analizele efectuate au vizat domeniul economic, concurenta, analiza tendintelor si a publicului.
In fapt, Creatively Yours este echipa castigatoare a concursului initiat de Strategid in cadrul Serilor Marketer. Concursul a incheiat seria seminariilor sustinute de Lucian Trasa - Director General Strategid - in cadrul trainingului "Identitatea vizuala intre creatie si strategie". Acesta a fost organizat de Marketer Club - o asociatie neguvernamentala, nonprofit infiintata in anul 1997. Asociatia reuneste studenti pasionati de marketing, profesionisti care activeaza in acest domeniu si cadre didactice ale Facultatii de Marketing - A.S.E Bucuresti.