* cu amendamente de rigoare, mai jos in text
Dupa "Afacereza" celor de la Money Channel, o alta reclama isi ia avant pe net, inainte ca lumea s-o vada in heavy rotation la TV. Spoturile la branzeturile Del facute in sufragerie la Dan Diaconescu au invadat pentru inceput YouTube-ul, dupa care au fost postate si pe alte siteuri inainte de asalatul asupra televizoarelor. CAP, agentia care sta in spatele campaniei pentru Del, e poate prima care a dat startul trendului, creativii mai laudandu-se deja cu o serie de spoturi asemanatoare pentru vopselele Zertifikat, puse si ele pe net inainte de orice alt suport media.
Comentarii
Hai sa fim seriosi: OTV este extrem de urmarit de segmentul 14-75 (ani) din toata tara.
Nu pot insa aprecia pana la CAPat ideea pana nu stiu mai multe despre produs. Un link, ceva?
Iar Cosmin are mare dreptate: cati dintre dumneavoastra nu "zabovesc" macar 2-3 minute pe OTV zappand, fireste, catre TVR Cultural?
Este incredibil cat de usor oamenii nu se mai obosesc sa gandeasca.Asta inseamna o reclama buna ? Aiurea ... Asta ne arata nivelul la care cred unii mai "destepti" ca santem.Daca oteveul e reprezentativ pentru cineva ... Ma umfla rasul.
Daca firma care a comandat reclama facea fluturasi si ii arunca din avion tot erau mai castigati decat cu penibilitatea asta.
Campania aduce un aer de "prospetime" mediului publicitar romanesc si un potential de stres maxim pe viitor.
Intr-adevar, nu o ia in brate ci O PROMOVEAZA prin acest clip, face o asociere de imagine. Problema e daca va fi sau nu in interesul produsului si asta se va vedea mult mai tarziu. E intr-adevar un act de curaj, dar am eu o vorba: Poti sa faci valuri si fara sa dai cu batu-n balta! ;)
Decat sa va fluturati indignarea aiurea mai bine ati pune mana pe carte (unii) sau ati face ochii mari si ati lua notite (altii).
Este absolut penibil ca cei care s-au hlizit la MMS-Cosmote sa critice aceasta campanie excelent (repet) confectionata. Daca si pretul produsului tinteste medium-low, atunci de-a dreptul pute a Effie.
Pentru creatorii Zarazei (desi nu ma convinge campania) numai respect!
Excelent confectionata!? Nu stiu ce sa zic. Imi lasa impresia ca ar fi vrut sa starneasca amuzamentul cu clipurile astea, dar din punctul meu de vedere nu au reusit. Dar, oricare ar fi planurile celor de la Cap pentru campania asta, sunt sigur ca nu o sa ne lase sa uitam prea curand de firma si produsele astea.
Eu zic asa: o campanie care joca la (cel putin) doua capete (ptiu, drace!)
"1. daca doctilor li se pare funny, ne-am scos! se va viraliza instant si va curge awarenessu' pe noi cat casa
2. daca stimatilor privitori de OTV nu le va pica fisa si vor crede ca e pe bune, macar o sa vindem produsu'
Oricum ai da-o tot iese ceva. Deci hai s-o facem"
Variantele "nu va fi gustat de 'telectuali" si "telespectatorii OTV se vor prinde" nu cred ca au fost luate prea serios in seama. Sau da, dar tratate ca risc asumat.
Viralizarea, dupa parerea mea, o fac oamenii de nivelul lui Dorel sau ceva mai evoluati. In limbajul lor zilnic asimileaza propozitiile sau expresiile auzite pe la tv sau radio si asa le transmit altora. Insa, nu am sesizat nimic memorabil in campania asta, "senzationala" e doar ideea in sine, altceva nu ma leaga de campanie.
La punctul 2, recunosc, dupa ce am vazut prima oara unul dintre spoturi am crezut ca e pe bune. Adica, la reputatia pe care o are Dan Diaconescu, nici nu avea cum sa ma mire o nebunie de genul asta.
Ma uitam mai devreme si pe Youtube, la spoturile postate acolo, si am vazut ca dupa aproape o saptamana au ajuns la aproximatix 15 000 de vizualizari si cateva pagini de comentarii. Probabil ca in curand o sa se apropie, sau o sa depaseasca popularitatea deja celebrului viral: Feedback is 50.
Florin
PS. Cerere catre CNA - astupati CANALUL!
Eu nu vad nici un efort creativ in campania asta, nici un dram de inteligenta... Am toata admiratia pentru campania adfel "Maximilian - mijlocitorul lumii de dincolo" care a exploatat genul asta de "senzational" dar au CREAT ceva.
Faptul ca Vacanta Mare "prinde la public" nu-i scuza pe ce-i care produc chestia asta, manelizand Romania.
Atunci cand, prin natura meseriei tale, ceea ce faci e vazut de cateva sute de mii de oameni asa cum se intampla in cazul oamenilor din publicitate, ar trebui sa te gandesti de cel putin doua ori in ce directie e posibil sa-i trimiti pe oamenii aia.
Faptul ca kitchul "prinde" nu-i deloc un argument sa-i ridicam in slavi pe pictorii de Cismigiu.
Astia suntem noi romanii... niste prefacuti... ne dam aere de intelectuali si ne facem ca nu ne uitam la Otv, pentru ca nu e de nivelul nostru. Daca fac un studiu... 90% din romani o sa spuna ca nu sufera manelele si totusi le auzim pe fiecare strada, acelasi lucru si cu OTV. Sincer cred ca o sa cumpere Del toate gospodinele care se uita pe OTV... sa vorbeasca cineva si de Delaco, aia e reclama super tare, cu o mare buba? barbatii cumpara cascaval sau femeile?