Cel mai recent spot Pepsi "Open Source", este "scris si regizat" de consumatorii din intreaga lume, portretizand emblemele fotbalului - David Beckham, Frank Lampard, Lionel Messi, Ronaldinho, Thierry Henry, alaturi de care apar si trei jucatori ai echipei nationale de fotbal a Romaniei, Adrian Mutu, Ciprian Marica si Bogdan Lobont - intr-una dintre cele mai inedite productii aparute vreodata pe micile ecrane.
Prin "Open Source" brandul preda stafeta consumatorilor sai, adresandu-le o intrebare foarte simpla: "Daca ai avea mijolacele si jucatorii, ce-ai face?" Au fost trimise zeci de mii de raspunsuri, cu idei ce variau de la sublim la ridicol. Pepsi le-a selectat atent pe cele mai bune, dandu-le viata prin noua campanie Pepsi Fotbal a acestui an. Mai mult, ideile creative din spatele reclamei vor aparea ilustrate pe noile etichete Pepsi. Astfel, prin integrarea completa a creativitatii, campania Pepsi Fotbal din 2008 devine o experienta de fotbal inedita, realizata pentru si de catre consumatori.