Campania ,,Afla de C!", realizata de HNC-healthcare communication pentru Asociatia Romana de Studiu al Ficatului si Societatea Romana de Gastroenterologie si Hepatologie, a castigat trofeul pentru "Cea mai buna campanie de imagine in domeniul sanatatii", in cadrul "Premiilor Carol Davila".
Organizate de Puls Media Network, editorul celor mai importante publicatii medicale, printre care Medic.ro si Farmacist.ro, "Premiile Carol Davila" continua o traditie care pune in valoare cele mai relevante contributii sociale in domeniul sanatatii, derulate pe parcursul fiecarui an.
HNC se afla la cel de-al doilea succes consecutiv, dupa ce anul trecut a reusit sa castige, la aceeasi categorie, cu "Sa nu-i uitam pe cei ce uita", campanie derulata pentru Societatea Romana Alzheimer. HNC -healthcare communication devine astfel singura agentie de comunicare medicala care semneaza, timp de doi ani la rand, cea mai buna campanie de imagine in domeniul sanatatii, ceea ce vine sa confirme nu doar valoarea intrinseca a muncii agentiei, ci si faptul ca parteneriatul dintre asociatiile profesionale ale specialistilor in medicina si agentiile dedicate comunicarii medicale are, iata, sanse reale de succes intr-un peisaj din ce in ce mai aglomerat si mai competitiv.
Comentarii
n-am mai vazut atata inganfare. "cea mai mare agentie" hm