Next Advertising si Cap promoveaza divertismentul de calitate pe propria raspundere

Next Advertising si Cap au obisnuit deja publicul cu spoturi amuzante si inedite, insa de data aceasta la fel de inedit e premiul promotiei: un avion. Campania pentru Sankt Petersburg are un nume sugestiv, iar secretul din spatele numelui se dezvaluie aproape imediat din materialele campaniei - in special spotul TV. Cele doua agentii preconizeaza ca multi vor fi cuprinsi de "ameteala" acestui premiu.

"Practic ideea campaniei promotionale de acum - Promotie ametitoare, castigi un avion - a plecat de la un proiect al nostru mai vechi - Incalzeste inima. Ideea sta de fapt in orice betie care se lasa cu vazut de avioane. Asa s-a si decis premiul cel mare al promotiei: un avion real, un Atec Zephyr de 2 persoane. Fie vorba intre noi, ce barbat nu se viseaza proprietar de avion? Poate doar Radu Muntean pe care l-a luat cu vertij la filmare si a lasat toata treba grea pe umerii lui Tudor Lucaciu (DOP) . Glumesc, desigur", a declarat Codin Caradimu, Senior Copywriter Cap.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related