Next Advertising si Cap au obisnuit deja publicul cu spoturi amuzante si inedite, insa de data aceasta la fel de inedit e premiul promotiei: un avion. Campania pentru Sankt Petersburg are un nume sugestiv, iar secretul din spatele numelui se dezvaluie aproape imediat din materialele campaniei - in special spotul TV. Cele doua agentii preconizeaza ca multi vor fi cuprinsi de "ameteala" acestui premiu.
"Practic ideea campaniei promotionale de acum - Promotie ametitoare, castigi un avion - a plecat de la un proiect al nostru mai vechi - Incalzeste inima. Ideea sta de fapt in orice betie care se lasa cu vazut de avioane. Asa s-a si decis premiul cel mare al promotiei: un avion real, un Atec Zephyr de 2 persoane. Fie vorba intre noi, ce barbat nu se viseaza proprietar de avion? Poate doar Radu Muntean pe care l-a luat cu vertij la filmare si a lasat toata treba grea pe umerii lui Tudor Lucaciu (DOP) . Glumesc, desigur", a declarat Codin Caradimu, Senior Copywriter Cap.