Consumatorul, asa cum apare el infatisat in reclame, e intotdeauna un tip de pe alta planeta, unde legea firii e incalcata sistematic, iar bunul simt, contrazis frecvent. Cu toate ca, socio-demografic, se inscrie in casutele bifate in brief, el gandeste tot timpul cu mintea altcuiva: cand vede o reclama intelege fix ce vrut creativul sa spuna si in mod ciudat, are niste obiceiuri de consum care corespund intocmai unei situatii particulare pe care agentia a reusit s-o vanda ca insight la client. Oare de ce? Pai sa vedem cu ce se ocupa consumatorul in viata lui de zi cu zi.
Consumatorul lucreaza in locuri unde mediul e un pic mai stresant, asa desi biroul arata ca un magazin de telefoane mobile unde nu intra nimeni niciodata si unde angajatii au timp sa socializeze, sa schimbe zambete si sa poarte discutii cordiale in fundal, cateodata, pe biroul consumatorului se strange, o, Doamne, un teanc de foi! Alteori, suna telefonul si se aude o voce de femeie urland din el. In pragul disperarii, consumatorul cedeaza nervos, sufera un blocaj psihologic si respinge existenta device-ului demonic: ajunge intr-un asemenea hal incat uita instant ce a facut cu telefonul din propria mana. Si aici incepe stresul.
Comentarii
Va fi fost ceva important?Unde or fi ajuns nevinovatele?