Interviu cu Viorel Nastase, Direct Sales Manager, I.R.I.S
S-a tot vorbit despre Apple. S-au scris articole elogioase de branding si a fost proslavit ca "lovemark". Eu mi-am propus sa aflu exact cat de prezent e brandul in viata tinerilor romani de 20 de ani, care e comportamentul de achizitie, cum iau ei decizia si cum anume le vine distributia in intampinare. Raspunsurile au venit de la reprezentantul distribuitorului exclusiv pentru Apple in Romania.
IQads: Cum sunt tinerii romani din publicul tinta Apple?
Viorel Nastase: Tinerii romani sunt iubitori de branduri, cu cat mai sofisticate, cu atat mai bine. Avem un cult pentru brand, ne place sa avem totul high quality, chiar daca ne permitem sau nu, chiar daca venitul nu este potrivit cu aspiratiile noastre, aspiratiile raman intotdeauna sus. Din ce stiu eu, sunt foarte preocupati de muzica, si asta e unul dintre elementele centrale din viata unui tanar. Comunicarea sau socializarea este mult mai prezenta in viata lor decat era la tinerii de acum 20 de ani.
Comentarii
insa trebuie sa critic un singur lucru... apple guys... pls... schimbati spatele de la iPod... atat la nano cat si la touch in max 3 zile iti vine sati spargi capul la cum arata.. la nano macar aveai saculetul ala dragut sincer nu vreau sami vad ipodu intro cusca de silicon sau ce o fi doar pentru a arata bine... cred ca lumea ar fi mult mai happy dak ati pune ceva mai... usor de intretinut... in rest apple FTW :D