Ogilvy Group a lansat tabara de tinere talente "Ogilvy Red Camp", un program adresat studentilor care isi doresc sa intre in lumea publicitatii.
Incepand cu primavara 2008, Ogilvy Group Romania a demarat un proiect amplu dedicat pregatirii tinerilor care aspira sa lucreze intr-unul din departamentele unei agentii de publicitate. Ogilvy Red Camp, aflat la prima sa editie, este un program care se va desfasura pe o perioada de 3 luni si va accepta inscrieri pana la data de 15 aprilie.
In faza de inceput a proiectului studentii sunt incurajati sa trimita CV-ul si o scrisoare de intentie in care sa explice intr-un mod relevant care sunt motivele pentru care doresc sa devina membrii ai unei grup de comunicare.
Dupa evaluarea initiala a candidaturilor, va urma perioada de testare propriu zisa. Testele acestui program sunt concepute astfel incat sa evalueze potentialul candidatilor, nicidecum sa le ceara acestora cunoasterea mecanismelor utilizate in industria de publicitate.
Comentarii