Stai bine cu RAM-ul si te duce glanda poetica sa completezi un slogan din care lipsesc cateva cuvinte? Ai memorie vizuala cat sa retii din ce reclama sunt alea 3 gagici misto dintr-un cadru? Atunci ...uite, ca si textul asta de intro l-am facut tot sub forma de copy. Ce voiam sa-ti zic de fapt e ca, daca raspunzi "da, ma, normal" la macar una din intrebarile de mai sus, ai de ce sa te inscrii la AdPlay. Da' stiu ca o sa te inscrii si in caz contrar, duhh...
Hai sa-ti zic acum mai pe bune cum e cu AdPlay. E clar ca noaptea ca te punem sa te joci. Nu te fortam sa scrii scenarii, desi ti-ar fi placut, nu? Nu te punem sa gandesti o campanie cap-coada, asa cum ti-o cer toate testele de copy de prin agentii, pe care, stim cu totii, nici un senior nu le-ar putea duce la bun sfarsit. E mult mai simplu. Noi iti prezentam niste cadre sau niste fragmente audio de clip, iar tu trebuie sa "fill in the blanks", mai exact, sa spui din ce reclama fac parte. Asta e o varianta. Apoi, te punem sa citesti un slogan, dupa care trebuie sa ghicesti brandul caruia ii apartine. O sa ai parte si de surprize, asa ca sa nu te sperii daca pe traseu o sa apara o intrebare mai serioasa, despre un produs, un brand anume, iar tu va trebui sa ghicesti numele sau. Faza cea mai tare e ca totul e pe puncte. Si stim ca-ti plac punctele, nu ne referim la alea de suspensie, care nu spun nimic, ci la alea care iti pot aduce premii barosane.
O sa ne intrebi acum de ce nu i-am zis simplu "Stii si castigi", "Hit & run" sau "Bingo". Simplu, pentru ca e un altfel de joc: iti pune bibilica la contributie, cat sa nu te faca sa te simti exclus dintr-un domeniu atat de cool cum e advertisingul. Nu trebuie sa ridici mascota, nu te blocheaza nimeni pentru urmatoarea intrebare si nu pleci acasa cu un uscator sau un prajitor de paine. Premiile sunt cel putin la fel de beton ca si cei care le castiga. Ia fii atent: un telefon LG Viewty si un LCD de 94 de cm, la care sa te uiti dupa concursul asta la ce filme sau reclame vrea muschiul tau. Telefonul e saptamanal, iar ditamai tv-ul e la finalul concursului, pe 7 aprilie, asta daca reusesti sa-ti inviti prietenii la joaca sau daca raspunzi fara greseala la 20 de intrebari una si una, despre reclame vechi si noi. Acum ca ai vazut cu ce se mananca AdPlay, nu-mi ramane decat sa-ti zic ca un cont de IQads e tot ce-ti trebuie pentru ca sa incepi sa joci.
AdPlay e un proiect IQads oferit de MasterCard si sustinut de Radio Guerrilla.
Comentarii
am citit si un mesaj al unui celebru om: mihai anton.
"Ai reusit sa epuizezi toate intrebarile din baza de date. Felicitari! Te asteptam sa-ti incerci norocul si la urmatoarea editie AdPlay. Pana atunci, antreneaza-te pe IQads."
M-as si mai bucura daca chiar as fi epuizat intrebarile alea, mama lor de intrebari.
Numa' ca nici macar nu le-am vazut cum arata. Macar o data.
Sau e un teaser?
Care parte din " NU AM COMPLETAT NIMIC => NU AM CUM SA EPUIZEZ" nu e clara?
Mesajul iti era afisat din cauza anului nasterii declarat de tine la crearea contului de AdPlay. Pentru ca trecusesi anul nasterii 1996, sistemul calcula ca ai 12 ani, iar intrebarile la concurs erau setate sa fie afisate exclusiv utilizatorilor peste 14 ani - asa cum scrie in Regulament.
Acum totul e in regula, poti juca. Bafta!
Iertare, adminule.
In nemernicia mea, etc etc am facut asta. Foarte multumesc pentru rapiditatea cu care s-a rezolvat problema.
Marele premiu:
Televizor LCD LG 37LC41=Pret: 2.598,54 - 2.602,63 RON (Dacă îl dai la juma de preţ tot te alegi cu ceva) :))))
http://adplay.iqads.ro/premii.html
Hai să fim serioşi... era vorba ceea, "Aţi minţit poporu` cu televizoru`!"
Nu ţine, veniţi cu chestii concrete cum bine spunea-ţi "Cum sa castigi din publicitate, fara sa calci in agentie". Ce să câştig? - un televizor?
Mulţumesc am doo. Mai corect ar fi sunat...
"Cum să câştigi BANI din publicitate, fără să calci în agenţie" - asta da concurs.
Miculae Berea, stimă
Nu tine, veniti cu chestii concrete cum bine spunea-ti
"Cum sa castigi din publicitate, fara sa calci in agentie". Ce sa castig? - un televizor?
Multumesc am doo. Mai corect ar fi sunat...
"Cum sa câstitigi BANI din publicitate, fara sa calci in agentie" - asta da concurs.
Miculae Berea, stima
PS: uni are, altii nare (diacritice)
poate sunt eu paranoica si mai cu teoria conspirationista pe creieri dar uite ce cred.
una ..aveti vreun interes sa mariti ratingu la pauza de reclame ...deh mai multi bani.
doi .. verificati cu ocazia asta (fara sa faceti sondaje cu tot cu nereprezentativitatea esantionului ) unele reclame ...daca sunt tinute minte marcile de catre popor.
adica am facut o super reclama the best of the best dar io ala care ma uit la ea in sec 2 am uitat despre ce produs era vb.
asa ca ..... pt mine e un fel de ghici ciuperca ce e...concursul asta .