Echipa Brandstalk, o companie membra The Group, a marcat Ziua Internationala a Consumatorului (15 martie) indemnand la folosirea corecta a brandurilor. Pornind de la principiul ca marile schimbari incep cu cele petrecute la nivel local, echipa agentiei de creatie a impartit in zona Casa Presei Libere, Bucharest Business Park si a Parcului Herastrau flyere care, sub mesajul "Stop brand abuse!" atrageau atentia asupra imitarii abuzive a brandurilor. Manifestul a fost dedicat tuturor consumatorilor, cat si consumatorului din fiecare membru al echipei Brandstalk.
"Intreaga noastra munca se invarte in jurul consumatorului. Zilnic ne intrebam cine este si ce asteptari are de la produsele sau brandurile pe care i le vindem. Am considerat ca ziua lui este o ocazie perfecta de a iesi din birouri si de a petrece cateva minute alaturi de el. I-am amintit ca are dreptul sa stie ce cumpara. Dar, mai ales, i-am atras atentia aspura modurilor in care poate fi mintit", a declarat Marian Enache, Creative Director Brandstalk.