Joi seara freamatul Ad'Or-ului s-a mutat pe scena celei de-a IV-a editii AdBreak, un eveniment IQads.ro prezentat de Carlsberg. Adrian Preda - Graffiti/BBDO, Adrian Botan - McCann si Bogdan Naumovici - Leo Burnett au prezentat lucrarile care au primit cele mai multe puncte la Ad'Or 2005.
Intre discutii - doua pauze publicitare formate in totalitate din spoturi la mancare. Dezbaterea finala i-a adus in fata participantilor pe cei trei directori de creatie invitati. A urmat o discutie libera si deschisa, fara incrancenarea din timpul festivalului, despre ce s-a intimplat la Ad'Or 2005, despre advertising-ul romanesc si, nu in ultimul rind, despre ce considera cei trei ca se va intimpla la Ad'Or 2006.
"Acum ca s-au asezat lucrurile dupa editia a 4-a a evenimentului AdBreak, putem sa tragem citeva concluzii. AdBreak este deja un eveniment asteptat atat in interiorul industriei, cat si in sfera celor care doar privesc creatiile agentiilor de publicitate." spune Paul Cioran, moderatorul acestei editii.
AdBreak 4 a beneficiat de sprijinul B-24-FUN, Kiss FM, Rospotline, ROL.ro si HotNews.ro.