Dupa ce anul trecut Graffiti BBDO castiga Aur la New York Festivals, la categoria Design, Print&Outdoor, Ema Prisca, directorul de creatie al agentiei, a fost invitata sa faca parte din juriul prestigioasei competitii, la categoria Print.
"E interesant si instructiv sa fii de cealalta parte a baricadei. Te uiti cu alti ochi la lucrarile proprii pe care le crezi cu potential de festival. Bun nu e suficient, bun e media, lucrarile care nu ajung pe shortlist. Ad-urile stralucite pe care le-am vazut, toate au un element surpriza care te atinge in cap sau in inima. M-am emotionat cand am primit invitatia de la presedintele festivalului si vreau sa le multumesc colegilor care au jurizat in editiile precedente si care m-au recomandat."
Comentarii
Poate cu o lucrare facuta -culmea- in ultimul an... ?? Si poate nu cu niste lucrari individuale, personale -gost-uri de autor- ce le vezi doar la festival. Pe cand se va castiga si cu un print ad serios, gen Pepsi, Wrigley, Tuborg sau Dacia? Oricum felicitari! Incepe sa se miste ceva, ceva... si poate, poate... ?? cine stie... ??
Respect!
PS: faceti si voi din <"Positive" (client: URBB, brand: Guinness)> un link catre imaginea cu respectivul ad, ca sa se vada si lucrarile bune, adevarate, ce meritau chiar si aur... :-)
Oare cand se va mai intampla asa ceva cu Guinness - din nou??