Cea de-a patra editie a BestAds, primul festival online de publicitate din Romania, s-a incheiat. Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, Propaganda, Sorin Psatta, Cap si Next Advertising, McCann Erickson si Grey Worldwide Romania sunt autorii lucrarilor din 2007 care au castigat la cele 5 categorii ale festivalului: clip TV, print, spot radio, campanie si coloana sonora.
La sectiunea spot TV, s-a detasat un castigator clar, spotul MMS, realizat de Cohn&Jansen/Ashley&Holmes pentru Cosmote adunand 24% dintre voturile exprimate. "Ne-a bucurat pe toti succesul spotului MMS; a fost un spot facut cu placere si cred ca asta se vede. Probabil ca principala lui calitate ramane faptul ca demonstreaza (daca mai era nevoie) ca lucrurile se pot face si corect. Clientului i-a placut si l-a cumparat, romanilor le-a placut si l-au votat. Le multumim tuturor", a declarat Alex Negoescu - Copywriter Cohn&Jansen/Ashley&Holmes.
Titlul de "Cel mai bun print din 2007" a fost obtinut de lucrarea "Oaie" realizata de Propaganda pentru Radio Guerrilla, fiind urmat la doar doua procente de print-ul Prigat - Felina al celor de la 23 Communication Ideas.
La categoria Radio, dupa cateva schimbari succesive ale ierarhiei, spotul realizat de Sorin Psatta pentru CNA - Efectele TV - a obtinut victoria cu 28 de procente.
La categoria "Cea mai buna campanie din 2007", una dintre sectiunile cu cea mai stransa situatie a voturilor, publicul nu s-a decis asupra unui singur castigator, Zaraza, campania realizata de agentiile Cap si Next Advertising obtinand acelasi numar de voturi cu Urgentele, campania realizata de McCann Erickson pentru Sprite.
"Practice what you preach zice anglo-saxonu' si daca spui ca esti un brand care pledeaza pentru iluminism in bezna consumismului atunci in loc sa dai premii masini, aur si mingi de fotbal ar fi bine sa lucrezi la mobilarea mintii consumatorului si la bucuria spiritului acestuia" a declarat Raluca Feher - Senior Copywriter&Strategy CAP despre campania Zaraza.
Cu 28% din voturi, cea mai inspirata coloana sonora a fost aleasa melodia "Brother Lee" a celor de la Citizen Cope din clipul "The Ride", realizat de Grey Worldwide Romania pentru Clicknet.
"Ne bucuram ca publicul care a votat pe www.bestads.ro ne-a ales pe primele locuri la spot, print si coloana sonora. Inseamna ca am reusit sa spunem ceva unei categorii exigente, cu un deficit de atentie care continua sa ne sperie si sa ne motiveze in acelasi timp. Clicknet continua sa fie relevant ca dand tonul in zona entertainmentului si asta e o lupta pe care am inceput-o acum un an si jumatate si pe care suntem bucurosi sa o castigam. Multumim!", a declarat Claudiu Dobrita, Creative Director Grey Bucuresti.
Desfasurat in perioada 11 februarie - 10 martie 2008, pe www.bestads.ro, festivalul a strans in acest an un numar record de 10.389 de voturi.
BestAds este un proiect IQads, sustinut de 24-FUN, Academia Catavencu, Business Standard, Cotidianul, The Money Channel, Money Express, Money Line, Radio Guerrilla, Realitatea, Tabu si Neogen.
IQads este cea mai importanta platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, fie ei profesionisti respectati ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Avand o audienta de 150.000-200.000 de vizitatori unici lunar, IQads ofera continut editorial sub forma stirilor, analizelor sau interviurilor, atat in format text, cat si sub forma video. De asemenea, departamentul de proiecte IQads dezvolta in prezent o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdBreak, Adidea (concursuri de creatie), AdPlay, BestAds sau Cupa Agentiilor la Fotbal.
IQads face parte din grupul Realitatea.Catavencu, fiind unul dintre putinele produse media din Romania construite exclusiv online.
Comentarii
c'mon