Incepe a doua editie a McCann Creative Mentorship

McCann Creative Mentorship, singura platforma online dedicata pregatirii tinerilor care urmaresc un job in departamentul de creatie al unei agentii de publicitate, ajunge la o noua editie, acceptand inscrieri pana pe 15 martie.

Pentru a aplica, participantii sunt invitati sa rezolve testul de admitere, disponibil pe blogul programului (http://creativementorship.blogspot.com). Testul, compus din 10 intrebari, este conceput astfel incat sa evalueze potentialul candidatilor, nicidecum cerandu-le cunoasterea mecanismelor utilizate in industria de publicitate.

"Cea mai mare asteptare a noastra de la fiecare test e sa contina ceva la care NU ne asteptam. Ceva surprinzator, care sa aiba impact emotional si vizual. Cel mai slab cotate sunt exact testele care trateaza "publicitar" fiecare subiect" declara Alexandru Dumitrescu, Associate Creative Director la McCann Erickson, si mentor in cadrul programului. Acesta continua: "Daca am vrea sa vedem publicitate asa cum o vedem acum la televizor, in ziare sau la radio, nu ne-am mai obosi sa cautam talente noi, probabil am continua olimpiada nationala de crescut artificial salariile, care a inceput in industrie de cativa ani incoace. Noi insa incercam sa crestem in primul rand calitatea muncii, tocmai cu ajutorul acestor oameni noi."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related