Headvertising anunta intreruperea contractului de munca al Art Director-ului responsabil pentru vizualul reclamei la noul show-room smart. Reclama respectiva prezenta evidente asemanari cu o campanie care promova autoturismul VW Beetle in Marea Britanie. Panourile cu vizualul respectiv au fost retrase imediat din locatiile outdoor din capitala.
"Privind campania Beetle, am fost pur si simplu consternati cand am vazut asemanarea. Ne-am dat seama de problema pe care o puteam crea dar ne-am asumat intreaga responsabilitate. Multumesc Casei Auto, companiei Autorom si grupului Porsche Romania, care ne-au ajutat sa rezolvam aceasta situatie pe cale amiabila," declara Mihai Cocea, asociat Headvertising. "De asemenea, am luat deja hotararea de a concepe un sistem de control intern si mai riguros al produsului creativ, astfel incat sa incercam sa evitam orice incidente asemanatoare."
Headvertising sanctioneaza prompt lipsa de profesionalism.
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: