ARBO Context semneaza un parteneriat cu Etarget

ARBO Context si Etarget au incheiat un parteneriat menit a contribui la imbunatatirea serviciilor de tip advertising contextual pe piata locala. Parteneriatul va fi benefic atat pentru advertiseri, cat si pentru agentiile de media sau detinatorii de website-uri.

Advertiserii vor avea posibilitatea sa creasca numarul de vizitatori pe site-uri si sa informeze potentialii clienti mai eficient despre produsele si ofertele promotionale carora li se face reclama. Odata cu implementarea completa a parteneriatului, atat companiile mici cat si advertiserii corporate sau agentiile media vor avea posibilitatea sa atinga aproape 4,5 milioane de utilizatori de internet prin intermediul retelelor ARBO Context sau Etarget. De asemenea, detinatorii de website-uri vor putea genera venituri mai mari prin intermediul unui format de advertising mai putin agresiv, dar care selecteaza mult mai bine publicul tinta si i se adreseaza intr-un mod personalizat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related