Vorbiti afacereza? Nu-i nimic, prima campanie de imagine realizata de Next Advertising pentru The Money Channel ii indeamna pe cei care nu inteleg limbajul de lemn de business sa ia lectii de afacereza. Campania The Money Channel cuprinde doua lectii TV, o lectie radio si patru lectii tiparite disponibile si in varianta electronica.
"The Money Channel e un canal de nisa, specializat in stiri financiare, analize de piata si, in genere, lucruri mai complicate pe care profanii nu le pot intelege fara un cat de mic efort. Ne-am gandit sa transformam acest aparent neajuns intr-o calitate evidenta. Cine nu intelege ce se vorbeste la The Money Channel nu intelege pentru ca nu vorbeste pe limba lor. Astfel a aparut conceptul de afacereza, noua limba a corporatistilor, a managerilor, a finantistilor samd. E un cuvant inventat, fireste, din care pricina putea suscita doua tipuri de reactie: simpatie ori antipatie imediata. Din fericire pentru noi, celor de la The Money Channel le-a placut, poate si pentru ca vorbeau aceeasi limba cu noi: Business", Bogdan Muresanu, Senior Copywriter Next Advertising.
Comentarii
P.S.: As fi curios de cateva argumente contra!
TMCTV si-a propus sa atraga doar acea clasa sociala despre care tocmai dumneavastra o precizati in postul anterior